luni, 5 mai 2008

ce mi-am prospus in vacanta si ce am reusit sa fac...

In aceasta vacanta nu mi-am propus sa fac mare lucru,dar asta nu prea conteaza pentru ca am facut foarte multe si anume:am fost plecat cu parinti in moldova,am fost cu prieteni in excursie si mam intoars acasa.S-au intamplat foarte multe in aceasata minivacanta,multe peripetii de alea mele care le-am facut inpreuna cu prieteni prin felix si prin excusie pe unde am fost.A fost bine dar si rau...cel mai rau a fost atunci cand mergand cu fratele meu cu masina spre bunici am avut un mic accident in care au mai fost implicate inca 2 autovehicule,din fericire am scpat doar cu cateva sgarieturi si totul a fost bine dar masina v-a avea mare nevoie de reparatii.In rest cam atat am facut pentru ca a inceput din nou scoala din nefericire pentru mine si din fericire pentru alti.M-am simtit foarte bine in vacanta si imi voi aminti mereu de ea....

Un comentariu:

koma spunea...

multiple greseli gramaticale si de exprimare. forma de ansamblu sufera.
6